miércoles, septiembre 20, 2006

digue'm-li adéu...que això s'acaba!


sr. Estiu:
ha passat tan depressa....ja està, ja s'ha fos! vaig començar-lo a madrid amb un st joan sense coca, ni fogueres, ni petons, però amb sardines, amb sangría i amb ojos de brujo.
al juliol, la tornada, la calor sufocant, el ventilador, la moto, la pell morena, l'Aquarius i la two', ....
i "que arribi l'agost"...ha sigut un mes tebi, de despedides...de festes de gràcia i matins a casa, de visites d'amics i d'excursió a Girona, de camins de ronda sota la pluja i paraigües amb tresors, d'abraçades eternes i kleenex a muerte!que hi farem!
I el setembre ha arribat i donzella ens hem tornat...montsenys, teatre, baldufes, "tapas y cañas", les oques del claustre, redecora la teva vida, nits per mi,...
i demà "se acabó"...
ens trobem l'any que ve. faci bondat!
i sempre, a l'estiu tota cuca viu!

2 comentarios:

fafNer dijo...

el dia de la festa dde la nostra stuent house havíem de fer una cosa molt tonta que era escriure en una petita cartolina la nostra ciutat, una característica i una cosa que you like it, doncs bé, la meva resposta va ser: ice-cream in winter. Per què?: encara no ho sé,però m'ha agradat molt el teu post i me'n vaig a dormir feliç perquè sé que encara que estic lluny alguna cosa es mou entre groningen i barcelona.
Aviat aprendré holandés i et diré coses maques.. jeje, de moment només sé dir (i no tinc clar que sigui correcte): Dui !!!

Alex Guerrero dijo...

Que maco aixó que escrius! :)