martes, octubre 24, 2006

...un ou ferrat sucat amb pa...

Si algun dia

Tu anessis a dormir,

I volguessis tenir

Els somnis més guapíssims

Que es poguessin tenir.

Espera només

A que sigui de nit.

Obre la finestra

I mira al cel.

I tria l’estrella que

T’agradi més,

Que jo hi seré, a dins.

Cuidant de que tu tinguis

Els somnis més guapíssims

Que es poguessin tenir.

I em cuidaré que els teus somnis

Siguin tan fantàstics;

Superguapos; tan, tan màgics...

I que vagis allà on vagis,

I que et passi lo que et passi,

I que somniïs lo que somniïs,

Mai no vulguis que s’acabi.

Tu tria l’estrella queT’agradi més,

Que jo hi seré, a dins.

Cuidant de que tu tinguis

Els somnis més guapíssims

Que es poguessin tenir.

I que somniïs amb qui estimis,

I que volis i que flotis,

I que corris i que riguis,

Jo faré que en els teus somnis

Hi surtin mils colors

Vermells i blaus i verds i grocs.

Colors brillants però relaxants,

I que tinguis mil sensacions.

Fúcsia... carbassa.

Lila... color transparent.

Rosa... color infinit.

Taronja... roig de llavis.

Violeta... micacu.

I color de gos com fuig...

-albert pla- SOMNIS

Salut per les nenes maques que es lleven al matí

per regar el julibert meu enmig de les muntanyes del Pirineu.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

cada cop que sento aquesta cançó penso en tota la gent que no veig des de fa 3 mesos...


petons!

anneta

sonajero de colores dijo...

nena...jo la vai sentir per primer cop el diumenge tornant de boi!
i aiò que a mi, l'albert pla em fa trallar!!jejeje
un petonàs!
t'estimo!

gemmme dijo...

UALAAAAA ELI! SI VIUS AMB MI... NO POTS DIR MAI MÉS QUE EL SR. ALBERT PLA ET FA TRALLAR!!!!! QUIN PECAT! ALTA TRAICIÓ!

patunets!!!!!!!!!!