lunes, octubre 30, 2006

...això ho puc fer?....



sr. Rei Baltasar d'Orient:

Aniré al gra: m'agradaria que aquest any (que he sigut molt bona nena! com sempre...) em portés uns golets per demà al vespre. Sé que potser és molt precipitat però també sé que vosté i el seu equip d'assesors poden arribar allà on sigui i quan sigui.

Aquesta nit passin per casa, que com mana la tradició li deixaré una copeta de conyac i uns panallets (al super encara no hi ha turrons...o si?), una galleda plena d'aigua fresca i la meva sabateta.

Però els golets no me'ls deixi a casa....la direcció és:

Camp Nou

Av.Arístides Maillol, s/n

08028 Barcelona

a partir de les 20.45, porta 96, boca 351, fila 23, seient 10, allí seré.

Com que és un regal demanat per tots.....m'agradaria poder tenir l'opció a fer la meva carta als Reis com sempre, i donar-li quan estira el braç a la cavalcada que cap any em perdo (si és que no quedem abans per fer unes tapes...jejeje, ja m'enten!) No seré massa ambiciosa...;)

una cordial salutació i un "achuchón"!

elisenda, (posant cara de bona nena)

9 comentarios:

sonajero de colores dijo...

pd: heu vist l'spot d'antena 3 on anuncien el partit de demà? que els ha passat?
"NO SABRÁS QUE ES EL FUTBOL, SI NO HAS VISTO AL BARÇA!!"
ja no són el que èren!

Lobvorg dijo...

Recorda que perque et portin molts regalets li has de donar al rei negre... i recorda que porta el 10 a l'esquena... Ja veuras com així els reis es portaran moooooolt beeeeee!!!

Anónimo dijo...

elisenda filla, estas perdent el nord eh maca. quan me'n vai anar encara mantenies un cert equilibri pero ahir quan vam parlar ja vaig notar que de tant en tant se te n'anava la piloteta.

ale, ale, a cuidar-se. fidel al teu blog

molts petons

eTi dijo...

Però si el gauchu és deu, ell va crear els reis mags... no?

Lobvorg dijo...

si el gauchu és deu i el gauchu es un rei mag, deu va crear els reis mags, per tan el gauchu es pare fill i esperit sant... jejeje elevemlo al senyor omnipotent!!! GAUCHU GOL!!! (Des de la biblioteca de la uni esperant a vere si hi ha classe)

sonajero de colores dijo...

que no hi hagi classe!!!
que no hi hagi classe!

Lobvorg dijo...

Finalment haig de dir que efectivament, hi ha hagut classe jejeje. Tot i que 3 hores lliures per la uni donen per molt.

fafNer dijo...

fatal fatal no m'han dit ??
el noi que mho ha dit estava content perquè és del bremen...i després també he sentit a un que s'alegrava bastant que el barça hagués perdut amb el madrid.. bastards..
en fi neneta, que ja he tornat de budapest, que m'ha encantat, i que groningen ens ha rebut amb una espècie d'huracà que ha fet caure una de les branques d'un arbre que hi ha a la casa...molta por i molt de fred !!!
petonetssss

Anónimo dijo...

un petonàs guapa