domingo, noviembre 12, 2006

...


la ressaca de les eleccions ha sigut llarga, i la de la festa d3 l'autònoma no us en diré res...han passat tantes coses aquests dies!!
entre festes d'antics alumnes, visites a la pelu, visites a H&M, capitol de lost que posa la pell de gallina, setmana del "guapo subido", i "a por ellos"!
primer pas per living la vida...
avui dinar amb els pares i de postres tartaleta de fruites!
què més vull?
jejejeje
no m'ho preguntaré dues vegades....però de moment puta mare!
per cert:
a Sabadell el cap de setmana vinent última oportunitat per veure l'obre de teatre "La por de la por"! No us la perdeu! hi actua la Laieta!

4 comentarios:

Lobvorg dijo...

Ieeepa això és a Ramió??? D'aquí a poc se m'apareixerà la Lucía jejeje

gemmme dijo...

ole ole oleeeeeeeeeee ese guapo subido!!!!

fafNer dijo...

vull saber-ho tot kinder bueno !!
demà parlem??

Anónimo dijo...

Eliii
ja que no mires mai els fotologs (aberració que m'has confessat avui) pots mirar el meu i encuriosir-te per la foto que he penjat avui; i de pas, escriure'm alguna cosa! :)
em cliques el nom, que hi he posat el link, i ja està jujuj
espero que hi hagi més partidetes i més trobades al bar de lletres, eh?
guapa kets, òstia! :D

muaaa