lunes, noviembre 20, 2006

...la núria es fa gran...!


...perquè és la més guapa de totes!
i...perquè t'estimo moltíssim!
moltes felicitats petitona!
la feliueta és la meva neboda! i m'encanta!
disfruta'ls molt!
aquesta és per a tu:

(...) No, ya no puedo quedarme aquí

Si tu quieres quédate tu

Esta vida no es para mí

Yo quiero vivir con amor

Con mi gente abajito del sol

Con las olas y el amanecer

Como un niño jugando otra vez

Sin para de correr después.(...)

-Después. Los Delinquentes-

3 comentarios:

Anónimo dijo...

jajaja, molt bona la foto, egipcia!

petons des de chile

fafNer dijo...

felicitaaaats NÚRIA !!!!
què fort que mirant mirant la foto he decobert que surt la meva mà, amb les ungles vermelles i el meu braç amb la meva piga! qué fuerrrrte !on és aquesta foto ??

AVUI A GRONINGEN: VENT+PLUJA+FRED=
DIA CACÓS TOTAL !!!

Anónimo dijo...

ei nenes!!!quina ilu més gran tieta i quin goig sortir aquí al teu blog juntament am el 55 i la mare del juan!!es fortissim petita herbeta del romaní!!!moltes gràcies, en serio, com el binil!!increible!!intentare portar els 20 amb dignitat, afrontan pero sense que em vencin els anys i seguin jove... pero ja vaig cap a la trentena aixi que.... cuidat wapa!!a les 2 annetes erasmetes molts petons!!buri ;)