viernes, noviembre 24, 2006

...i que n'és de bona...


Pels catalans que viuen i treballen fora de catalunya,
sigui on sigui......preneu i propagueu-la tota
ja que no us puc enviar unes voll damm
us deixo "Marieta de l'ull viu"
Feu-la himne!
Baixant de la font del gat
una noia, una noia,
baixant de la font del gat
una noia i un soldat.
Pregunte-li com es diu
Marieta, Marieta
pregunteu-li com es diu
Marieta de l'ull viu
Què en portes en aquest cistell
figues de moro, figues de moro
què en portes en aquest cistell
figues de moro i un clavell
El clavell per a qui serà?
per la mare, per la mare
el clavell per aqui serà?
per la mare anar a ballar.
Jo en sóc la criticada Marieta,
del camp de la rodalia
si jo no hi hagués anat
ai! a la font del gat,
encara hi tornaria amb el mateix soldat.
tarat-tarat- chim-pón!



6 comentarios:

sonajero de colores dijo...

no sé què li passa a la imatge que no es veu....

Anónimo dijo...

si cliques damunt sí que es veu...

fafNer dijo...

eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

fafNer dijo...

he enviat el sobre aquest matí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en principi us hauria darribar aquesta setmana !!!!!!!!!!!!!
avui feia solet, ara ja és negra nit !!!!!!!!!!!!!!!!

sonajero de colores dijo...

jejejje
mil gràcies anneta!
post molt adequat avui!jeejjeje
l'esperarem amb ganes!
un petonàs nena!

Anónimo dijo...

avui l'he cantat a la uni, en honor teu, en honor meu i en honor al nostre país!

seguiré lluitant, enmig la fredor, com una flor que neix amb mal de gel, embriac d'amor, llenço el puny al vent, jo vull per demà la meva terra lliure!!!


petons xilenocatalans